Teveel schoolwerk.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Debby Bodelier - WaarBenJij.nu Teveel schoolwerk.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Debby Bodelier - WaarBenJij.nu

Teveel schoolwerk..

Blijf op de hoogte en volg Debby

13 Oktober 2015 | Spanje, Madrid

Het is weer even geleden dat ik een blogje heb geschreven, dus vandaar dat ik weer even iets van me laat horen. Het is vooral erg druk met school..

Vorig weekend ben ik lekker even naar huis geweest en heb ik iedereen weer even kunnen zien. Van te voren dacht ik dat het heel fijn zou zijn, maar het is zo moeilijk als je weer eenmaal terug in Madrid bent. Het viel best tegen.. Maar we moesten verder en ik had zat te doen voor school dus daar heb ik mezelf die week maar op gefocust.

Die dinsdag wilde ik mezelf even uit mijn sleur halen, dus besloot ik dansscholen te zoeken waar ik hiphop lessen kon volgen. Ik kon meteen die avond aan mijn eerste les beginnen tussen de Spanjaardjes! Erg aardige mensen en een goede docent! Het was HEER-LIJK om weer even heeelemaal bezweet te zijn en werd even goed herinnerd waarom dans mijn passie is. De komende maand ga ik die lessen 2x per week volgen!

Afgelopen weekend ben ik met een aantal mensen uitgeweest. Vooral Scandinavische landen waren represent, maar we waren ook met de Nederlandse meisjes. We gingen naar Shoko, wat toch een beetje tegenviel. Op zich is reggaeton voor mij geen probleem, maar het was zoo monotoon en vreemde mensen enzoo. Maar het was onderling wel gezellig!

Zaterdag ben ik even gaan shoppen en heb ik de HEMA nog een keertje leeggekocht. 'S avonds ben ik met Lisa cocktails gaan drinken bij VACACIONES!

Zondag zijn Lisa (again woehoeee) en ik naar Mercado San Miguel geweest en hebben lekker geluncht met pizza sushi en smoothies. Ojaa ik kreeg ineens gevoel die week dat ik gezonder moest gaan worden dus daar ben ik maar een heeel kleein bbeetje mee begonnen.. 's avonds hebben we dus verse groentesoep gemaakt en zijn we naar een lichtshow gaan kijken voor columbus day in Spanje; wat maandag was.

Maandag was ik dus vrij! Echt een voordeel van Spanje ja want ze hebben ongeveer 500 vrije dagen per jaar.. Maar aangezien ik morgen mijn eerste toetsje heb, besloot ik maar eens te gaan doen waar ik hier eigenlijk voor kwam: Studeren! En die dag duurde dus heel langg..

Vandaag heb ik alweer mijn 3e danslesje gehad en het is HEERLIJK!

Hasta luegoooo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Debby

Mijn blog over mijn ervaringen in Madrid!

Actief sinds 27 Aug. 2015
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 2694

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 24 December 2015

Viver en Madrid

Landen bezocht: