Valencia... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Debby Bodelier - WaarBenJij.nu Valencia... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Debby Bodelier - WaarBenJij.nu

Valencia...

Blijf op de hoogte en volg Debby

21 September 2015 | Spanje, Madrid

Afgelopen week was gewoon weer een week school niet veel bijzonders. Op vrijdag zijn Lisa en ik samen naar een winkelcentrum geweest waar een Primark in zat. Het was wat meer in het buiten gebied van Madrid wat ook erg leuk was om een keer te zien. Het was een overdekt centrum, maar vanbinnen was het te vergelijken met Center parcs. Overal exotisch grote bomen etc. Ook was er een grote supermarkt waar ze echt alles hadden. Oftewel, ook mijn verslaving MALTHESERS. De bouillon blokjes waren ook een hit want die kan je ook nergens vinden.. Al met al was het dus een goed begin van mijn weekend.

Echter, mijn weekend werd nog veel beter.. Zaterdag en zondag ben ik naar Valencia geweest. We vertrokken 's ochtends om 8uur in Madrid en kwamen rond half2 in Valencia aan. We zaten in hotel Gran Valencia met 4sterren en het was Zoo luxe. We hadden een perfect uitzicht vanaf het balkon, een bubbelbad functie in het bad, een kingsize boxspring, rooftop zwembad, sauna en fitnesszaal.

De eerste dag zijn we naar een grote attractie van Valencia geweest: Oceanografic. Een groot aquarium met alle zeewezens die er zijn. We begonnen met de tropische zeevogels en hebben vervolgens pinguïns, zeeleeuwen, dolfijnen, haaien, zeesterren, kwallen, walrussen en weetikveel wat allemaal nog meer gezien. Ook was er een dolfijnen show die erg leuk was. Het was prachtig!
Nadat we diertjes hadden gekeken gingen we kort naar het stadje en hebben daar wat gegeten. EN jaaaa al deze dingen hebben we met zijn tweeën gevonden. Niet één keer fout gelopen of verkeerde kant op gegaan met openbaar vervoer. Ik vond het zelf ook redelijk onwerkelijk. Oo btw. Ik ben echt al teveel luxe gewend met die metro's in Madrid. Ik moest helemaal in de bus zitten in Valencia zelf en het duurde langgg jeetje.
'S nachts gingen we naar een erg bekende club in Valencia: L'umbracle. Het was een openair club, maar door hoge bogen leek het toch of je binnen was. ofzo.. Er stond overal palmbomen en alles was met roze verlicht. Toen ik binnen kwam voelde ik mezelf niet of ik een heftige avond ging beleven, omdat alles nogal high class was, maaar daar kwam verandering in toen we de RnB/reggaeton zaal hadden gevonden. Het was een heerlijk avondje! Eenmaal om half6 in mijn kingsize bedje sliep ik meteen, want de wekker zou om half10 alweer afgaan..

De tweede dag was beachday. Het was prachtig weer en je kon nergens beter bijkomen van de vorige dag dan daar. Ik ging bijna balen dat ik weer terug moest naar Madrid.. Rond half7 vertrokken we weer naar Madrid en om 12uur lag ik Ein-de-lijk in bed. Lekker naar school de volgende dag..

Conclusie: Het was Awesome!

  • 26 September 2015 - 19:33

    Bep Van Nijnatten :



    Hoi Debby .Wat een leuke ervaring voor je .Geweldig dat je buiten de school om nog mooie dingen kunt bezichtigen.Geniet ervan Meiske .Je hebt nu de gelegenheid om het allemaal te beleven en het leren zal ook wel lukken denk ik zo ! Groetjes Bep en Ad .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Debby

Mijn blog over mijn ervaringen in Madrid!

Actief sinds 27 Aug. 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 2693

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 24 December 2015

Viver en Madrid

Landen bezocht: