Mama en Joyce op bezoek! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Debby Bodelier - WaarBenJij.nu Mama en Joyce op bezoek! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Debby Bodelier - WaarBenJij.nu

Mama en Joyce op bezoek!

Blijf op de hoogte en volg Debby

05 November 2015 | Spanje, Madrid

Afgelopen weekend waren mijn lieve moedertje en Joyceje op bezoek! Ze kwamen woensdagavond aan en we zijn meteen Madrid gaan verkennen. Beginnend bij Sol en eindigend met Sangriaatjes op het terras. Het was lekker weer dit weekend dus dat was in ieder geval al prima! Ik had een luchtbed gekocht zodat ze gezellig bij mij konden slapen, ook al moest ik mijn hele kamer verbouwen.

Donderdag zijn we naar de nieuwe Primark op Gran Via geweest, die 5 verdiepingen heeft. Oftewel, we waren hier wel even binnen! We konden ons zelf gelukkig nog redelijk beheersen.. Vervolgens had ik alweer mijn laatste les van Quique Guillermo bij Flow en had een leuk afscheid.

Vrijdag hebben we een rondje bezichtigingen gedaan. Van het paleis, naar Retiro park , naar mijn school en ´s avonds uiteten bij Tapa Tapa. Joyce had eindelijk der paella en ik mijn calamaris en mosselen.

Zaterdag was alweer de laatste echte dag dat ze er waren en zijn we naar Calle del Fuencarral geweest, hebben we op Sol gezeten en zijn we nog even naar Plaza Mayor geweest. Oftewel, toeristische route:check! 'S avonds zijn we nog wat gaan drinken bij mijn favoriete cocktailbarretje, maar dat vonden ze niet helemaal een succes..

Zondag ochtend moesten we om 7uur ons bed uit, om op tijd op het vliegveld te zijn.. Ik ben ze weer uit gaan zwaaien en vond het heel leuk dat ik ze alles heb kunnen laten zien. Als ik dan over iets praat wanneer ik terug ben, weten ze ook waar ik het over heb ghehe. Het afscheid daarom ook mee. Ik weet dat andere het redelijk zwaar hebben gehad, maar ik dacht ooo over een maand en aantal weken ben ik alweer thuis!
De rest van de dag heb ik alleen maar in bed gelegen, want ik was gesloopt..

Morgen komt Nicky alweer dus ben uren aan het aftellen! En volgende week ga ik naar Portugal voor het weekend. Oftewel, drukdrukkk


  • 06 November 2015 - 12:10

    Bep En Ad:


    Hoi Debby .

    Leuk dat jouw Moeder en Joyce zijn geweest .Ik heb gehoord van je Oma dat ze het heel gezellig hebben gehad .Fijn dat je hun veel hebt kunnen laten zien want dan hebben ze een beter idee en wat je schrijft dat ze er inderdaad over kunnen meepraten als je weer terug bent ! Geweldig dat jouw Nicky weer gauw komt .Hartstikke Leuk .Maak er maar fijne dagen van maar dat zal je wel lukken ! Debby wij wensen jou nog een leuke tijd daar .Groetjes van Bep en Ad xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Debby

Mijn blog over mijn ervaringen in Madrid!

Actief sinds 27 Aug. 2015
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 2691

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 24 December 2015

Viver en Madrid

Landen bezocht: