Real Madrid - Levante - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Debby Bodelier - WaarBenJij.nu Real Madrid - Levante - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Debby Bodelier - WaarBenJij.nu

Real Madrid - Levante

Blijf op de hoogte en volg Debby

21 Oktober 2015 | Spanje, Madrid

Afgelopen weekend was het een rustig weekendje. School is op dit moment gekkenhuis en ik word af en toe ook letterlijk gek. Het is zo'n chaos hier op school en voor je door hebt wat je moet doen is je tijd al voorbij.. Maaar we blijven positief (soms)!

Het hoogtepunt van mijn weekendje was toch wel de wedstrijd in het Real Madrid stadion tegen Levante (Valencia). Het is 3-0 geworden en het was zoo leuk! De sfeer was goed, al waren er denk ik veel toeristen want ze waren wel heel rustig. Gelukkig was er één groep die het stadion lekker levendig hield. Ik als klein Nederlands meisje werd een halve hooligun, maar ik was iig enthousiast! Marcello was de held van de wedstrijd, maar het was ook wel heel leuk Ronaldo in het echt te zien.
's avonds gaf Saskia haar feestje en dat was heel gezellig, maar ik ben niet mee uitgeweest vanwege school stress.

Zondag was dus lerenlerenleren, maar 's avonds zijn Kim en Lisa lekker pizza bij mij komen eten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Debby

Mijn blog over mijn ervaringen in Madrid!

Actief sinds 27 Aug. 2015
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 2690

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 24 December 2015

Viver en Madrid

Landen bezocht: