Madrid is zo mooooi! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Debby Bodelier - WaarBenJij.nu Madrid is zo mooooi! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Debby Bodelier - WaarBenJij.nu

Madrid is zo mooooi!

Blijf op de hoogte en volg Debby

30 September 2015 | Spanje, Madrid

Afgelopen weekend was het weer tijd om Madrid weer wat verder te ontdekken. Het begon met een iets te goed avondje stappen, waardoor ik vrijdag heel de dag doodziek op bed lag.. Maaar de avond was goed! Ik heb een tripje naar Segovia gewonnen met een dans wedstrijd en werd 3e met limbodansen. Het was een avond met onbeperkt drank en als je dan alleen een broodje met ei op hebt kan dat wel eens fout gaan zegmaar.. Lisa heeft me die avond heel lief mijn bedje ingebracht. Shameonmee..

Zaterdag voelde ik me gelukkig weer levend en gingen we naar Parque del Capricho. Het is een super mooi park, wat een beetje wegheeft van het Sprookjesbos in de Efteling. We denken dat het park van de Romeinen was, aangezien het veel van die kenmerken had. Er was zelfs een zwarte zwaan!
´S avonds zijn we fancy uiteten gegaan op Plaza Mayor. Door Groupon kregen we 68% korting op ons dinertje dus toen was het weer lekker student waardig! Een paar aperitiefjes, voorgerechten, een kilo biefstuk als hoofdgerecht (samen), na-gerechtjes en een fles wijn verder waren we weer aangeschoten.. wat kunnen we toch goed tegen drank!

Zondag was het weer heel warm en besloten we verder te gaan met onze parktocht. Dit keer was het een park met een tempel en muurschilderingen. Vanbinnen was de tempel als een museum verbouwd. Het uitzicht vanaf dat park was ook prachtig! Je had een prachtig uitzicht op het koninklijk paleis.
We hebben lekker bij 100 montaditos geluncht en zijn daarna brownies gaan maken en hebben film gekeken. Heerlijk afsluitertje van een rustig weekend!

Dinsdag werd mama 50 en dat was erg jammer om te missen! Gelukkig ga ik dit weekend naar huis om het alsnog te vieren, maar had er erg graag bij willen zijn.. Skype was wel de held van mijn dag, want ik heb heel de avond met visite meegemaakt! Weliswaar zonder taart, maaar die komt vrijdag wel.. Morgen is Nicky jarig, waar ik dus helaas ook niet bij kan zijn, maar vrijdag vlieg ik lekker naar huis voor een weekendje!

  • 01 Oktober 2015 - 09:48

    0ma Vissers:

    HO wat zijn wij blij dat jij zo goed tegen de alcohol kent
    Je lijk Opa wel die is ook nooit gammel
    Wij vinden het zoooooooo fijn dat je in Madrid zo goed de bars weet te vinden
    dan kan je GIDS worden
    M
    aar nog fijner is dat we je heeeeeeeel snel kunnen knuffelen en een dikke pakkerd kunnen geven
    Veeel liefs OMA en OPA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Debby

Mijn blog over mijn ervaringen in Madrid!

Actief sinds 27 Aug. 2015
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 2688

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 24 December 2015

Viver en Madrid

Landen bezocht: