Eerste echte weekje school alweer voorbij - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Debby Bodelier - WaarBenJij.nu Eerste echte weekje school alweer voorbij - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Debby Bodelier - WaarBenJij.nu

Eerste echte weekje school alweer voorbij

Blijf op de hoogte en volg Debby

14 September 2015 | Spanje, Madrid

Afgelopen week heb ik wel gemerkt dat school toch redelijk energie kost. Je moet telkens aanwezig zijn en heb 6 verschillende vakken. Maandag was ik dus ook kapot toen ik ´s avonds om half8 eindelijk klaar was met de lessen.

Woensdag zijn Lisa en ik voor het eerst gaan sporten in retiro park. Aangezien we al niet te veel uitvoeren hier, vonden we het wel een goed idee elke woensdag te gaan.

Donderdag avond was er een Vogue Fashion Night in Madrid. Alle dure exclusieve winkels gaven kleine souveniertjes weg en er was overal muziek. Het was zoo extreem druk overal. Die avond zou je niet denken dat Spanje zo´n hoge werkloosheidsgraad heeft. Oooveral louis vuitton tassen.. We hadden het al snel gehad en gingen cocktails drinken vlakbij Sol.

Vrijdag was het eeeindelijk zover! Nicky landde om half11 en ik ging hem ophalen bij het vliegveld. Ik had hem zo gemist en het zou een perfect weekend gaan worden! Nadat ik mijn kamer had laten zien en hij zijn spullen gedropped had gingen we naar Retiro park om te lunchen. Vervolgens gingen we lekker zonnen in een van de bootjes die je kon huren. Het was 29 graden en helemaal helder! Vervolgens pakten we de metro naar Sol om lekker sangria te gaan drinken. Daarna liet ik het paleis en mijn school zien en toen waren we kapot. Nicky was al een tijdje op dus we gingen lekker tapas eten en daarna naar huis (ook al was het toen al 01.00uur).

Zaterdag werden we nogal moe wakker, omdat we met zijn tweeën in een eenpersoonsbed moesten slapen.. Hierop moesten we echt iets gaan bedenken. Maaar het ging een leuk dagje worden met als ontbijt mc donalds en daarna een tour door het Real Madrid stadion. Het was heel interessant en super mooi gemaakt! 'S avonds was de wedstrijd Atletico Madrid - Barcelona. Tickets waren €175 per kaartje, dus we hebben de wedstrijd op een groot scherm gekeken, terwijl we lekker spareribs aten in Fridays. Ten slotte zijn we naar een cocktailbarretje gegaan met Lisa.

Zondag hebben we lekker films gekeken en gingen we om 4uur weer terug naar het vliegveld. Afscheid nemen was natuurlijk weer minder leuk, maar we hebben in ieder geval een heel leuk weekend gehad!

Morgen weer lekker naar school...


  • 21 September 2015 - 21:00

    Bianca Chatrer:

    Nou leuk hoor om het allemaal te lezen.
    Zo kunnen we bij houden wat je allemaal doet he.
    Lekker veel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Debby

Mijn blog over mijn ervaringen in Madrid!

Actief sinds 27 Aug. 2015
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 2686

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 24 December 2015

Viver en Madrid

Landen bezocht: